Shibalba benimki 3 hafta gerideydi 36. Haftada doğdu ama bu benim hatamdı son hafta evde o kadar çok iş yaptım ki erken doğuma girdim. Çöp bebek gibiydi doğduğunda korkudan kucağıma alamıyordum annem banyo yaptırırken odayı terk edıyordum. Ama geçti toparlandık şimdi 3.5 aya yaklaştık. O nedenle üzülmeyin yıpratmayın kendinizi bebekler bizden daha güçlü