Tuzu minimum seviyede kullanıyorum çünkü doktorum vücudunun ihtiyacı var kesme tamamen dedi. Karbonhidratı o kadar az tüketiyorum ki tam buğday ekmek yiyorum pasta börek bisküvi abur cubur herşey zaten yasak yemiyorum. 3-4 litre su içiyorum, günlük 1-2 maden suyu içiyorum buna rağmen o kadar çok ödemim var ki geçmiyor. Biraz yürüyüp hareket edince hele kafam kadar oluyor ayaklarım gidemiyorum biyere. Bi çözüm bulamadım ben yani bula bilene helal olsun