gunesveannesi16 Fatmayagiz bu aynı ben 🤣 aynı şeylere dikkat ediyoruz ama ben bebeğim kilosu önden gidiyor diye dikkat ediyordum 32+2 deyim ödem yok henüz daha. Ama geceleri sol bacak arası ağrım yoluyor eşim destek vermeden dönmeye çalışmak canımı çok yakıyor
Fatmayagiz @gunesveannesi16 ödemin olmamasına sevindim valla ben ne çekiyorum bu ödemlerden. Kramp girdiği an ayak parmak ucunu sıkın birde o zaman hemen hafifliyor
Gizemciftci Sevcan-1 maden suyu sodyum tuz olduğu için sırf tuz oluyormus ödem olmasını sebeb oluyormus eğer kramp cok oluyorsa magnezyum kulanin