blueberyy00 Nelesis doğumu geciktirmiyor bence ya ben ilacı 31 haftalıkken yoğun sancıyla başladım 35 de bıraktım sancılarım aynı arttı devam etti 36 da doğum yaptım bir hafta sonra
DilannBahtiyarr Nelesis ben de kullanıyorum 35+1 deyim şuan ama 2 haftadır kullanıyorum rahim kısalığım vardı bebek erken gelmek falan istedi kasılmam çıkıyordu
Afrodid Zehross03 bana da veriyorlar 6 saatte bir yan etkisi yanaklarda kızarıklık baş ağrısı birde göğüs te hafif çarpıntı yaptı dr normal şeyler korkma dedi. Hap veriyorlar
Zehross03 Afrodid bana ilk 1 saatte 4 tane verdiler ilk etapta hatırlamak dahi istemiyorum o anları ama kesti sancıyı
Busrayilmaz18 Zehross03 bana da verdi doktor bugün çnce serum sonra nidicart ama dil altı değil hap gibi içsin demiş hemsire öyle verdi, bana suan bas ağrısı yaptı siddetli, bebekte hareketlendi, sanki kasılmayı önlemedi gibi😔
Zehross03 Busrayilmaz18 dil altı çok kötü yapıyor benim kasılmamı direk geçirmişti nstdeki sancı düzeldi hatta
Nanelimonn Zehross03 size oylemı dedıler. Yan etkılerden dolayı bıraktırdılar demekkı. Bızım doktor ılla ıceceksın yoksa sancın baslar gene dıyor .
Zehross03 Nanelimonn bakalım doktor bıraktırdı bi bildiği vardır çok dayanamıcamı biliyo heralde adamda şimdilik başlamadı hala sancım
Zehross03 Nanelimonn bide senin haftan küçük olduğu için öyle diyodur risk almıyor işte sık dişini kullan canım dayansın biraz daha
Busrayilmaz18 Zehross03 nst de benimde düzeldi taburcu etti ama suan felaket basagrısı yasıyorum. Öff 4 tane cok değil mi ya mahvetimiştir seni. Günde 1 adet dedi tok al cuma yeniden nst isticem dedi bana da.
Zehross03 Busrayilmaz18 baş ağrısıda yaptı ben parol vurdurttum yalvar yakar kafan zonkluyor dimi kaldıramıyosun böyle nerdeyse ertesi güne anca geçiyo o lanet parol iç canım mecbur
Zehross03 Busrayilmaz18 ben duş aldım parol içtim şimdi biraz rahatladım sende öyle yap idare et canım bebişler için sıkıcaz dişimizi :(
Busrayilmaz18 Zehross03 sağlıkla gelsinler de, sabredeceğiz o kavusma anının hayalini kuruyorum, ağlama sesini duyup kokusunu cektiğim anın hayalini kuruyorum.
EmreBeyiBeklerken Nelesis bana hastanede yatış yapıldı, açıklık vs yoktu ama sancım vardı diye. 48 saat içinde bilmem kaç tane nidicard içtim sancım kesildi diyemiycem perşembe günü kontrolde yine sancı çıktı 🤷🤷🤷
Gizema0 34haftayız sancı hissetmiyorum ama nstde ufak ufak düzenli sancı çıktı 3×1 nidilat başladık inşallah durdururuz biraz daha