Sm135 Nanelimonn sertleşmesi de hareket aslında bende hareket hep vardı ama gelişimi geride o yüzden haftaya alacaklar artık. Sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🙏🙏
Nanelimonn xbebegimx doktor nıdılata baglamadı cıger gelıstırıcı ıgneler yapabılıyonboyle dedı baska acıklama yapmadı
Zehross03 Nanelimonn Nidilat sizde yan etki yaptı mı Ben de hastanede yatıyorum şu an doğumu durdurmak için Çok aşırı yan etki yaptı ilaç dilaltı dimı sizinde
Nanelimonn Zehross03 mahfoldum ben boyle ılac gormedım suan carpıntı terleme.göğüs agısı goguste sıkısma.meela sol yana yatınca boguluyorum gıgusum sıkısıyor yatamıyorum sırt ustu yatamıyorum cıgerıerım ve kalbım patlıyacak sankı .bas agrısı dehset yapıyor.ıcmeyeyeyım dıye yalvarıyorumama sancın cıkar dıylar gene ıcıyorum ana hep Allaha dua ede ede.Rabbım kolaylaştırsın herkesınkını.hastanelere dusup bunlara mecbur bırakamsın.
Ssevilayyy Zehross03 bende hastanede kullandim.her kullananda yapıyormuş yan etki sadece sakin olmanız gerekiyor zaten bir süre sonra içme süreniz uzayınca yan etki yapmiyor ama ben dil altı degil direk yutuyordum emerek kullandığıniz da daha cok yan etki yapıyormuş
Afrodid Zehross03 bana da veriyorlar 6 saatte bir yan etkisi yanaklarda kızarıklık baş ağrısı birde göğüs te hafif çarpıntı yaptı dr normal şeyler korkma dedi. Hap veriyorlar
Nanelimonn Sm135 haftanız cok ıyı bence bu ılac degıl zehır olarak gıruyorum evet kasılma onleyebılır ama bır ınsanın vucuduna bu denlı etkı yapan bır ılacı da asla masum bulamıyorum . Bebegınız dogar ınsallah kuveze bıle gıtmeden salıcakla kucagınıza alırsınız.
Nanelimonn @“Zehross03”#p29371197sizde durjm nedır kac gunde ur kullanıyosunuz ç ne yaptı sıze benım 5. Gun oldu ve artık dayanamıyorum bunyan etkılere bır n once ılacı kesseler keske .
Ssevilayyy Nanelimonn banada aynı yan etkileri yapmıştı 15 dakika da bir içtiğim de ama sonrasında yarım saatte bir aldim ve öyle yan etki yapmadi sadece kas ağrısı yapıyordu ölecek gibi oluyordum
Zehross03 Nanelimonn ilacımı değiştiler adalat diye bişey yutturuyolar o böyle yapmıyo şüKür sancımda dindi ama ben devletten koşarak kaçtım orda olsaydım beni şimdiye doğurtmuşlardı ebe durmaz bu daha gelir diye diye açıklığımı arttırmaya çalıştı muayeneyle zor kaçtım resmen özele geldim burda şuan öyle bi risk yok durdurdular muayene bile etmiyolar alttan çok trtiklenmesin diye
Zehross03 Nanelimonn çok ağır gerçekten 4 tane verdiler daha yeni kendime geldim heryerimi birden ödem yaptı bayılacak gibi oluyorum diyorum sen stresten öyle oluyosun ilk defa sana yanetki yapıo ilaçtan değil diyolar bide dalga geçiyolar
Nanelimonn Zehross03 ayy banada panik yapıyosun fılan dıyolar.prospektusunu okudum dedımde kızdıkar neden okuyosun sen onu bılmem ne fılan.
Zehross03 Nanelimonn işte biz okuyupta evhamlanmayalım diye çaktırmıyolar ama normal değil cidden bak az önce yine verdi adalat şuan yanaklarım ateş kırmızısına döndü vücudumun heryeri acımaya başladı yine daha içmicem ya
Nanelimonn Zehross03 bende bu aksam nıdılat verecekler saatı gelınce ıtıraz edıp ıcmıcem. Icmeme hakımı kullanıcam tercıh benım sonucta. Napayım. Sızde cıger agrısı var mı yada yatarken kalpte sıkısma bıgulmaya baslama fılan ben bogulmaya baslıyorum durduk yerde ozellıkle sola yatarken
Zehross03 Nanelimonn evet nefes alamıyorum gırtlağıma biri çöküyor sanki bide çok ateşimi çıkartıyor titreme bana daha vermicekler sancım devam ederse mecbur doğurtcaklar artık eve geldim yeni bekliyorum bakalım sancı gelecekmi ilaçsız. Ama senin bebeğin daha küçük 1 hafta var aramızda biraz daha sabretsen iyi olur :(
Busrayilmaz18 Zehross03 bana da verdi doktor bugün çnce serum sonra nidicart ama dil altı değil hap gibi içsin demiş hemsire öyle verdi, bana suan bas ağrısı yaptı siddetli, bebekte hareketlendi, sanki kasılmayı önlemedi gibi😔
Nanelimonn Zehross03 size oylemı dedıler. Yan etkılerden dolayı bıraktırdılar demekkı. Bızım doktor ılla ıceceksın yoksa sancın baslar gene dıyor .