Young16mom bende kullandım hamileliğimin başlangıcından beri beneğe gerçekten çok güzel kilo aldırıyor 32. Haftadan sonra kesti ama benim doktorum bebeğin gelişimi önden gidiyo diye bir sürü ilaç içmektense 1 tane vitamin içmek daha mantıklı geliyor bana içinde zaten demir folik asit ne ararsan var canım doktorun bırak diyene kadar kullan bence en azından bebeğimin gelişimi nasıl diye endişeye girmiyo insan