defnezumram Young16mom valla bilemedim ben bunları kullanıyorm Buna ek magnezyum kullananlarda var ki ben demir kullanmama rağmen kanlarım sınırda çıkıyor
Oscarito41 Bende kullaniyorum 2.kutuya gectim.. ekstra bayram oncesi demir ilacina da basladim ama demir ilacini hic sevmiyorum tuvalet sikinti cok 🥴 mecbur kullaniyorum 😏
Forever Young16mom bende kullanıyorum doğuma kadar devam sonrası için henüz birşey demedi 31+3 olduk bugün
Young16mom defnezumram anladım demek ki herkesin kullandığı vitaminler farklı ama yine de bugün soracağım doktoruma mesela ebe Bi abla diyor ki senin 12. Haftada bırakman lazımdı re genesisi diyor ama tabi ben doktorun dediğinden başkasına kulak vermiyorum
defnezumram Young16mom ebelere bakma bana da bırakırdı ebe doktorum kızdı regenesis max sadece folik asit değil aynı zamanda multivitamin
Esracigdem Young16mom Demir değerleriniz iyidir o sebepten başlamamıştır. Ben de kıllanıyorum doğumdan sonra da devam denildi.
Young16mom Esracigdem sanırım öyle dün kontrol vardı tekrar tekrar sordum kan tahliliinde değer düşük çıkarsa vericem dedi çıkmadı o da vermedi demir magnezyum vs
Young16mom defnezumram evet bende dün doktora dedim ebe böyle söylüyor diye sen bakma ona dedi devam et demirin de düşerse demir takviyesi yapacağız dedi
defnezumram Young16mom aynen çünkü doğumda çok vitamin ve kan kaybı yaşayacağız ona hazırlıyorlar bizleri bide şey diye düşün haftalık 2 kere balık yiyebiliyor musun hayır o zaman dışarıdan almak zorunda kalıyoruz işte
defnezumram Young16mom o yüzden çokta sağlık ocağının dediklerimi umursama ben doktorumun lafından dışarı çıkmıyorum bi sıkıntımız yok şükür şimdilik
Young16mom defnezumram kafa karıştırıcı oluyor bende dinlemiyorum açıkçası doktor harici kimseyi bizim de şuan sıkıntımız yok Allaha şükür