Young16mom Kızlar merhaba. Aranızda hamilelikte re genesis max kullanan var mı bana doktorum başından beri bunu kullandırıyor. 23 haftalık oldum hala kullanıyorum devam et dedi aynı durumu yaşayan var mı ve demir ilacına falan başlamadı sadece bunu kullanıyorum benim gibi olan var mı
Tgcccc Young16mom ben tüm gebeliğimin başından beri kullanıyorum regenesis ve dr doğumdan sonra bile devam et dedi
gneak Young16mom ben de hamile kaldığımdan beri kullanıyorum. Kaçıncı haftada başladık bilmiyorum ama doktorum bana demir ilacı da başladı sanırım 5. Ay falandı. Tabi en dogrusunu doktorunuz bilir.
mnli Young16mom demir değerleriniz çok düşük değilse vermiyorlar bana ilk gebeliğimde vermemişti sadece multivitamin içmiştim bunda maşallah her şey içiyorum değerlerinize göre veriyor doktor
Esmblgn Ben de kullanıyorum canım başından beri. Gebelik sonuna kadar devam dedi. Bence de çok faydalı bi ilaç.
Young16mom Esmblgn bende faydalı olduğunu düşünüyorum içerisinde bir çok vitamin olduğu için kan değerlerim hiç düşmedi. Hatta balık yiyemiyorum dedim doktoruma kendini zorlama zaten içtiğin ilaçta yeteri kadar var demişti. Çevremde herkes başka şey söyleyince buradan sormak istedim sizlere
SSuleeN Young16mom Ben de balık titremedim sorun olmadı aynı konuşmayı Dr unla yaşadım :) şükür sorunumuz yok 🙏
Candy88 Young16mom ben de kullandım ama kilo aldırıyor çok, bir de bazen balık yağı tadı ağzıma geliyor.. benim değerlerim düşük olduğu için + d vit, demir, magnezyum, b12 kullanıyorum..
Young16mom Candy88 içerisinde tüm vitaminleri barındırdığı için kolay kilo aldırıyor sanırım ben dikkat ediyorum ama şuan 23 haftalık olduk +4 kilo oldum
ozturkubraa Minigiim-vebenn52 ben regenesis ile başladım 7 haftalığım şu an aşırı mide bulantısı yaptığı için vinalac önerdi doktorum bir de balık yağı verdi ayrıca
Minigiim-vebenn52 ozturkubraa mide bulantısı bende de çok var ya vinalac içinde zencefil de var yazıyor fakat benim çok bulantımı götürmedi yine de 🥹🥹
Feyzabeyoglu Ben bir kutu kullandım da iştah cok aciyor kilo aldiracak cinsten bıraktım o yüzden Elenatal2 kullanıyorum şimdi
Merve_vrl Ben de kullanıyorum yaklaşık 3 aydır ama kilo falan aldırmasi hikaye. 25. Haftadayim ve kilom gayet ideal ve alınması gereken kadar bence. İştahın artmasını sağlar belki bazı vitaminler ama bu onlardan değil bana göre.