gulceaktas 27+3 ten bildiriyorum, o şişkinlik bulantı geçti diye sevinip biraz tadını çıkardığım zamanları özledim.. Çünkü şuan her gün ne yesem midem yanıyor, yemesem de yanıyor. Süt, maden suyu, soğuk su, gaviskon hepsi anlık rahatlatıyor ama asla o yanma geçmiyor… Yemek yiyordum keyfim kaçtı daha azıcık yedim bu ne yanma yarabbi dedim sinirlendim ve buraya girdim 😄🤕