Ynzmrl Demmed sakızı da çok uzun çiğniyorum 5-10 dk o tat biraz hafifleyince çıkarıyorum, dişimde dolgu var düşecek diye korkuyorum. Geçecek umuduyla bekliyorum bakalım :) .
Ynzmrl Umaymomy ben de normal falım :) ondan başkası almıyor, sanki şeker hastası gibiyim sürekli su içesim geliyor çok tuhaf bir tat.