gulceaktas Ben de 17 haftayı bitiriyorum, bikac haftadır bende de yanma ve agri var, yerimde kivrandiran, agri girince ayni anda sırtıma bıçak gibi saplanan, sicak su torbasının içine azıcık su koyup ucunu mideme dokundurumca hemen anında geçiriyor, ama sonra yine giriyor, baharatlı yağlı salçalı acılı yemekler tetikliyor, bıka c gundur olmadi, ama yemegi ikindin 4 5 gibi yediğim halde zeytin peynir yesem bile aşırı şişkinlik var yürüyüş yapiyorum hiçbirşey fayda etmiyor nefes alamıyorum siskinlikten aksam boyu da geçmiyor gece uyurken rahatlıyorum her akşam böyleyim çorba da içsem aynı ne yersem ne kadar yersem yiyeyim davul gibiyim