İnşallah saglikla kavuşursun bebeğine bende sizin gibi 33 haftalık doğum yaptım 1 hafta kaldı kızım solunum sorunu vardı bı de erken doğum sebebiyle kaldı taburcu olduğunuz gün hemşireniz size bir kağıt veriyor prematüre bebek olduğu için göz muayenesi olsun aşı kartı vs birçok konuda sizi bilgilendiriyor banada öyle yaptılar bide ek takviye mama olarak Aptamil prematil mama kullanıyorsunuz 40 haftalık doğum haftasını tamamlayan kadar bana öyle dediler canım sağlık ocağında d vitamini verdiler günde 6 damla sabah 3 akşam 3 merak etmeyin yani doktor hemşireleri hemşirelere sizi bilgilendiriyor mutlaka öyle boş şekilde yollamazlar içiniz rahat olsun ❤️❤️