Tüm annelere sabırlar diliyorum sadece sabredin ve bol bol dua edin, bebeklerimiz orada ve en güzel şekilde bakılıyor dilerim tüm anneler en kısa zamanda bebeklerine kavuşur. Hastaneye gidip eli boş dönen annelerde çok bebeklerini kaybeden bu yüzden kendinizi yıpratmayın enerjinizi yüksek tutun🌸