Rabia234 benim tansiyonum hep yüksek seyretti 6 doz alfamet iki doz adalat toplam 8 doz alıyordum günlük. 14/9 15/10 olunca artık aldı doğuma. Benim 34 haftalıkken idrarimda yüksek enfeksiyonum çıkmıştı 3 gün yatış vermişti idrar yolu enfeksiyonu düşünde taburcu oldum iki doz da ciğer gelistirici vurmuştu . Neyse 35 haftalik oldu 36+4 ile uyumlu dedi doktor ama akıntım azalmamisti artmıştı ve rengi sarıya dönmüştü bebek hareketleri aşırı ysvaslamisti ve karnım taş gibiydi , bir sabah uyandim his doğmuş içime hemen tansiyona baktım 14/9 doktoru aradım dedim karnım taş gibi idarim ağrılı ve kokulu tansiyonum aşırı yüksek hemen gel dedi alalım bebeği artık dedi , gittim nst bağladılar sancı çok yüksek çıktı acil aldilsr sezeryane . Bebek anne karnında endeksiyon kapmış iyi ki de hissetmişim erkenden almışlar diyorum şuan , kendimi sucluyordum yoksa benim yüzümden erken doğdu vs diye . Ama çok şükür erken gitmişim. 19. Gün oldu bugün kuvezde emfeksiyon ve tansiyon çok hirpalamis çocuğu içimde Z şükür emfeksiyon bitti kendi kendine de nefes alıyor ama bugün mesela ilk defa kucağıma alıp emzirdim 30 40 CC kadar içip nefes nefese kaldı benden sonra da fazla hızlı nefes almış yavrum yine 😔😔😔