ogretmenHnmm benim de bebeğim 28 haftalık doğdu 40 gün küvözde kaldı 2 hafta önce taburcu oldu. doktor kesinlikle eş dost akraba ziyaretini yasakladı şu an eve kimseyi almıyoruz sadece eşim ve ben. hijyene çok dikkat edilmesi gerekiyor yattığı oda sürekli havalandırılmalı, temizlenmeli. erken doğdukları için bağışıklıkları çok düşük ve enfeksiyon riskleri yüksek bu iki şey de onun için zaten. onun dışında geri kalan her şey normal bebek gibi zaten annelik içgüdüsüyle ilerliyor tamamen.. tabii prematüre oldukları için bir tık fazla uyuyorlar, mesela benim bebeğim mememi kavrayamıyor ememiyordu en son çareyi silikon uçta buldum. şimdi de öyle dakikalarca durmadan ememiyor yoruluyor dura dura dinlene dinlene emiyor. şimdilik aklıma gelenler bunlar ama özellikle sormak istediğin bir şey olursa sorabilirsin umarım en yakın zamanda yavruna kavuşursun🙏🏻💜