ikiprensannesi__ bence stres yaptığınız için bebek çok hareket etmiyor.bende sinirlenince falan duruyoru hareketleri o haftalarımda.düz uzanıp kalp atışlarını hiss ediyorsanız bence sorun yok.ben elimi koyup dinliyordum.hem zaten bende de o haftalarda bebek tüm gün hareket etmiyordu içerde,30dan sonra daha çok hiss ettim hareketini.şimdi canımı acıtıyor😃kısacası gerçekten düşünüpde stres yapmayın,bebekde tedirgin oluyor.