ikiprensannesi__ Annesi üzülme anksiyete bozukluğu bende de var sanırım azıcık hareket etmese panik atak geçirerek gibi oluyorum 🤣 Bu arada erken doğum riski yüzünden hastanede tedavi altına alindum ilk nst o zaman bağlandı bana 25 haftalık ki bebeğim tekme savurdu nst yi sevmiyor bebişler demişti hemşire rahatsız oluyorlarmis dedim bağlamayın o zaman rahatsız etmeyin kızımı diyorlar mecburuz 😅 Bu arada ben de tam 29. Haftamdayım 29+4′ teyiz bugün biraz yorgundum ondan hareketi azdı mesela yorgun olunca öyle oluyor türk kahvesi ile hareket edebiliyor tatlı yiyerek su içerek. Valla Yasin dinletiyorum demiş biri ben oturur vaziyette çok kalamadigim için yatar halde de Kur’an dinlemeye korkuyorum günahtır diye. Ayakta da etmiyor hareket illa yatacam oturacam veya soluma dönecem