nermineehmedli valla canım ben bekarken de hani kuranı Kerim okuyan bir insandım elhamdülillah çok şükür hamile kaldığım zaman hani biraz çok geçti bebeğim hani Yasin Suresi okuyordum bir de telefondan açıyordum göbeğime koyuyordum sürekli bir ara fark ettim ki ben açtığımda bebek hemen oynuyo denemek için Yasin süresini açtım baktım hemen oynamaya başladı kapattım duruyor 30 haftalık olduktan sonra bana beni bebeğimin suyu az dediler hani ben de korktum her gün ona bir Yasin’i şerif oku okumaya niyet ettim Şimdi 37 haftalığım 30 haftalık olduğumdan beri her gün aksatmadan okuyorum ve ben okuduğum zaman sesim bebeğe gidiyor hemen hemen oynuyor alışmış telefondan açıyorum hemen oynuyor yani sesli okuyorum ben Yasin’i bitirene kadar hiç durmuyor Elhamdü la çok şükür olsun Rabbime sanırım alışmış artık yani o hamile kaldığım günden beri sürekli Ayet-el Kürsi ve Yasin açtığım için ses artık ona şey olmuş alışmış alıştırmış artık ve ben çok seviniyorum Elhamdü la çok şükür ve Yasin’i okuduğum bebeğim hareket ettiği zaman gözlerimden yaş akıyor sevinçten ya diyorum Allah‘ım sana şükürler olsun Çünkü Rabbim bana öyle bir mucize verdi ki doktorların elinde olsaydı 33 haftalıkken bebegimi benden alacaklar bebeğin karnında ölecek dediler bana ben bir mucize ile kurtuldu mu hastaneden Allah karşıma öyle bir doktor çıkarttı ki o doktor olmasaydı o gün ben hastanede kalacaktım ameliyat olacaktım be bebeğim acaba yaşayacak mıydı yani ben ne iyilik yaptım da Allah onu karşıma çıkarttı diyorum belki Rabbimin kitabını okuduğum için Rabbim de yüzüme bakıyor elhamdülillah çok şükür Allah kimseyi evladıyla sınamasın