Selam selam canlar Allah aşkına delirmek üzereyim artık 29 haftalık hamileyim doğru düzgün hareket etmiyor çocuk sanki hele bir haftadır iyice yok gibi iki gün önce acile gittim etmiyor hareket diye ogun biraz rahatsizdim yemek yemedim açlıktan olabilir dedi meyve suyu içtim nst bağlandım nst bağlandığı an bir başladı nsti kıracak öyle hareket ediyor nst bitti hareket bitti doktor baktı bu çocuk mu hareket etmiyor diye yalancı çıktım ama gerçekten normalde doğru düzgün hareket hissetmiyorum valla yoruldum artık idrar yolu enfeksiyonu var bı yandan sanki içimden biseyler akiyormus gibi geliyor bakıyorum yok kaşıntı oluyor terliyorum iç çamaşırım nemleniyor sürekli suyummu diye kafayı yiyorum onun stresi bı yandan bebek de oynamayinca onun stresi bı yandan iyice psikolojim bozuldu napim ben ya 😕😕