1palyaco hiç değil. Hamilelikte canımın ilk çektiği şey bar ekşili bol ekşili soğan dolmasıydı .. arkasından limon zeytin erik. Normalde tatlı diye ölen ben çikolata görünce bulanıyordum. Oğlum olacak nasipse. Hatta annemin de öyle olmuş. İki gelinimiz var 3 erkek torun doğurdular hiç tatlı isteyen olmadı bizde