Oznursorhan 1palyaco 6 veya 7. Haftada başlamış olması lazım. Bulantıyla kaldı çok şükür fazlası olmadı bende. Acıktığımda kötü oluyordum
Birrrcan 1palyaco çok kötü yaşadım 6. Haftada başladı 14. Haftada durdu benim ki şükür ama 5 kilo indirdim evimden eşimden su dan kokudan her şeyden midem bulanıyor du kusuyordum evin konusunu alınca direk kusuyordum o yüzden bütün zamanını hep dışarda geçirmek istiyordum
runkli0606 1palyaco valla bende bu tez tuttu ama başkalarında bilemem ilk çocuğum erkek deli gibi tulumba tatlısı yedim şimdi ki inşallah sağlıkla doğar kız olacak ve limon turşu erik ekşi ne varsa yiyorum hala
Herhangibirisiiiiiii 1palyaco Ablamla aynı dönem hamile kaldık, başta inanmıyordum böyle bir şeye ama ben hep ekşi tuzlu şeyler istiyordum cinsiyetimiz kız. Ablam da hep tatlıcıydı onun da erkek çocuğu olacak inşallah. Belli de tesedüf oldu bilmiyorum ama böyle oldu :)
AsyA_34 1palyaco İlk haftalar deli gibi erik yemiştim sonra canım tatlı çekmeye başladı oğlum oluyor ☺️💙
MintPink 1palyaco ilk 3 ay ne tatlı ne ekşi yiyebildim hiçbir şey canım istemedi. Bebeğim erkek. Şuan 8. Aydayım herşeyi yiyorum ancak eskiye göre tatlı yeme isteğim daha fazla. Kaşık kaşık reçel yiyorum :)
Glcn12 1palyaco bence kişiden kişiye değişiyor ilkte ful ekşi yedim bidon bidon turşu yedim oğlum oldu ikincide ne tatlı ne ekşi yiyorum daha Beli değil cinsiyet