Cgdem123 Ekşi asermistim oğlum olucak kısmetse Erkek kız fark etmez sağlıklı sıhhatli gelsinler inşallah 🤲
Oznursorhan 1palyaco 6 veya 7. Haftada başlamış olması lazım. Bulantıyla kaldı çok şükür fazlası olmadı bende. Acıktığımda kötü oluyordum
Annemm1213 1palyaco erkekte hep tatlı aşerdim annem oğullarda hep ekşi aşermiş kızlarda tatlı kişiden kişiye değişiyor bence
Limeekce 1palyaco uyku seven biriyim ama ilk zamanlar deli gibi uyuyordum saatlerce ve buna rağmen uyku bana yetmiyordu hatta vu yüzden de erkek olabilir dendi kusmam yoktu ama 4 aya kadar sürdü bulantılarım
anneoluyoruuumm16 1palyaco yanlış gülüm yanlış. Ben kız bebek bekliyorum başından beri tatlı duskunuyum
Yagmurr8 1palyaco benim ilk tatlı canım istedi hatta 🍉 çekti ve nasipse oğlum olacak, tatlıyı severdim ama bu kadar değil yemediğim gün olmuyor canım çok tatlı çekiyor 😅 bu hurafe bende tuttu ☺️
3prens1prensesmom 1palyaco ilk zamanlar eksi sonrasnda tatliya dönüyordu aşermem 3 oglum var 😂 bundada ayni ilk erik istedim smdi kiraz icin geberiyorum cinsiyetimiz belli degil ara ara tatli krizim tutuyor🙈
Nesedmrer 1palyaco yani aslında hurafe ama benim kız deli gibi ekşi yiyorum 6 ayda en fazla 2 kere canım tatlı birşey istemiştir😊
mho0910 1palyaco ilk hamilelikte hep ekşi yedim oğlum oldu şuan tatlı tuzlu ekşi karışık gidiyor merak ediyorum 😂cinsiyeti
ElifKyncu0 1palyaco Tatlı çok severim ama hamilelikte tuzlu ve ekşi daha çok canım çekti Erkek bebeğim olacak bence bu da hurafe .
Selinakbas 1palyaco ❌ Dogru değil. O kadar çok eşki aşerdim ki öyle böyle değil yani tatlı yediğim de affedersin bir süre sonra icim bulanıyordu, sonra herkes işte kız falan dedi ama oğlumuz olacak Allah nasip kısmet ederse inşallah ♥️🌸
Yareneylul 1palyaco kesinlikle değil hatta tatlıdan midem bulanıyor görmek dahi istemiyorum ama cinsiyetimiz erkek