sineybade ayy senin adına çok mutlu oldum banada nasip olur inşallah, benimde aşılamadan beri hâlâ kasığım belim sırtım ağrıyor günden günde ağrısı artıyor aynı adet olcakmışm gibi kasığıma sancı giriyo geceleri bi kaç gündür uyku problemi yaşıyorum 2yi geçiyor uyudum ve benimde aynı şekilde ayaklarımın altı yanıyor vücudum falan onun dışında başka bir belirtim yok