27 mayısta çatlatma iğnesi oldum 29. mayısta aşılamam gerçekleşti 12 haziranda doktor gelmemi istemişti evde erken gebelik testini 8 haziranda yapmaya başladım dayanamadım çok silikti görülmeyecek derecede hergün yapmaya devam ettim daha da belirginleşiyordu kan verdim 12 haziranda 70.50 çıktı 16 haziranda 427 ye yükseldi benim durumum bu şekilde oldu umarım sende güzel haberi bir an önce alırsın 🙏🏻