tatlibebegim_ bence yaşın çok genç kendini bu kadar üzmeye değmez senden benden ve bir çok insandan daha zor şartlarda olanlar var ben Akdeniz üniversitesi tüp bebek bölümünde yaptırdım inan buna insanlar ümitlerini kaybetmemiş rahminin alınmasını bekleyenler mi hiç yumurtası kalmayanlar mı sürekli hamile kalıp düşük yapanlar mı kanser olanlar mı bunlar bir kaç örnek Rabbim hepsinin kucağına bebeğini almayı nasip etsin içine girmeden kendini o kadar şansız görüyorsun çevrendeki insanlara bakarak ama inan hayat bizim gördüklerimizden ibaret değil görmediğimiz bilmediğimiz çok yaşanmışlıklar var hepsine kalben dua ediyorum o yüzden hep umudun olsun 🙏🏻o güzel insanlar yaşama sıkı sıkı sarılıyor bebeklerini bekliyorlar