Ilk gebelıgımde hamıle kalmadan gunde 10 tane ıcıyordum belkı hamıle kalınca mıde bulantılarım basladı 6-7 ay ıcemedım kusmaktan, sonrada canım ıstemedı, emzırmek falan derken kızım 8 aylıktı gunde 1-2 basladım cunku ıcmeyı sevıyordum, sımdı yıne hamıleyım kızım 3 yasına geldı, bu seferde bırgun ıcıyorum bırgun ıcmıyorum ıcsemde 2 tane en fazla, asla ıcmemelıyım dersen nefsin ıstıyor ama dur sonra ıcerım ıcerım dıye gecıstırebılırsen bır bakıyorsun gun bıtmıs