-rzrnmrt47 ben 31 yaşındayım ve 12 yıldır sigata kullanıyordum dakka başı yakan günde 2 paket içen tiryakiydim bildiğiniz .. ilk hamileliğim vee ilk ogrendigimdeb sonra 1 ay içtim ama bayağı az bı şekilde vicdan yaptım ama bı anda sigaradan tiksindim hamileyken tek tiksindigim şey sjgara oldu şok oldum kendime şimdi ise kokusuna tahammül edemiyorum yoldan geçen amcalar çok iğrenç kokuyor .. benden sana tavsiye sigara değiştir sürekli kullandığın sigaraan daha ağır bı sigara sonrada daha hafif bir sigara al.. emin ol ki tiksindiriyor sürekli kullandığın sigara sana hep Tatlı geeldektir .. insalalh birakirsindir.