bademafc Bilmediginiz konularda yorum yapmayin isterseniz bunca insan gerizekali degil zararli oldugunu bile bile icmeye devam etsin. Tamam ben biraktim diyip paketi firlatinca olmuyor. Aksine biraktim diyince insanin aklinda sigaradan baska bisey olmuyor. Stres bebek icin sigaradan daha zararli bir etken. Kendini strese sokacagina azaltarak birakmasi daha iyi. Anne oluyor veya olmus olabilir ama bu onun da bi insan oldugunu ve nefsinin isteklerinin oldugunu degistirmez. Bir kadin anne oldugu zaman baska hic bir vasfi kalmiyormus gibi davranmayin artik neyin dogru oldugunu neyin yanlis oldugunu biliyor elinden geleni de yapiyordur. Kendini kotu hissetmis buraya yazmis destek olacaginiza kostek oluyorsunuz sizde bir tuhafsiniz.