ZeynebMucahid Kızlarda bı farklı olma çabası erkeklerde bı milliyetci görünme çabası. Yukarda Tek tek okuduğum isimlerden gördüğüm kadarıyla. Hepsi bı yana benim de oğlum olcak hala ne isim koyacagimiza karar veremedik
Devaamine 6 yaşında kızım var Amine deva şimdi bir kızım daha olucak onunda Ayşe şifa olucak inşallah ♥️
AdakAybike Damlaturkmen Kızımın ismi Tuana şuan hamileyim cinsiyet öğrenemedik daha o yüzden bilemedim bakmadım da hiç 🤦🏻♀️
Piremses97 Sare 😍 ancak bir ön ad daha istiyoruz. Sizin önerileriniz nelerdir ? Fikir alışverişi yapalım🫣😍
Zeyno83 Yarın doğuma gideceğim bugün karar verebildim ama halen içime sinmedi 😅😅 Eylül ikra koyacağız
Byznr91 Ay benim bi kızım var Asel Meva adı. Şimdi hamileyim ikiz kağan ali ve afra düşünüyorum ama emin değilim yaa zor iş isim bulmak keşke doğarken benim adım şu deseler 🤣🤣
Berennmom Damlaturkmen ilk kızımın adını beren koyduk güçlü kuvvetli akıllı demek gercekten de öyle bu kızıma da hazal düşünüyoruz isim olarak cok hosumuza gitti anlamı resim gibi güzel darda kalanlara yardım eden demek 💖
gunes_52 Gunes1723 yok hayır,ismim güneş değil. Bu platforma 4 sene önce katıldığımda kızım olursa adını güneş koyarım diye düşünmüştüm. İlk bebeğim erkek oldu, Göktürk ismini koyduk
Babyakca2891 Aslii- affan ismini kimse kolay kolay bilmez siz 5 sene önce bulmuş koymuşsunuz bizimde erkek olsaydı Ömer affan koyacaktık allah bize kız evlat nasip etti sağlıkla büyüsün evlatlarınız 🤲
Aslii- Babyakca2891 aynen çoğu kişi bilmediği gibi yadırgıyor söylerken ama ben anlamına binaen koymuştum inşallah ismi gibi ahlaklı olur büyüdüğündr