Basakhilal Benim sınıfımda Yagız Efe,Yagız Ege, Dede ismi+Yagız türevleri , Çınar Ege, Çınar Efe, Çınar bi şey türevleri ve en sevmediğim bi şey Asaf bi şey bi şey Asaf. Bu Asaf ismi neden bu kadar sevildi anlamadım. Anlamı desen değil, söylenişi desen tuhaf, saf gibi. Yanında özellikle dede ismi varsa onu tercih ediyorum Turgut, Osman falan koyuyorlar. Bir De şöyle bir veli türü var. Dede ismini koymus, yanına güya modern bi isim koymus. Ben dede ismini tercih ediyorum ama onlar diğerini söylememi istiyor falan. Ay neyse dolmuşum 😬