Aslii- Babyakca2891 aynen çoğu kişi bilmediği gibi yadırgıyor söylerken ama ben anlamına binaen koymuştum inşallah ismi gibi ahlaklı olur büyüdüğündr
Defnesmom_ Damlaturkmen oğlum olsaydı Kuzey düşünüyorduk ama kızım olucak Defne ismine karar verdik 🩷👼