Yagmurinal buseguzel21 9 haftalık hamileyim. Hamileliğimin başından beri progestan kullanıyorum. Kesede kanama vardı bebeğin tutunması için günde iki kere vermişti dr. Kullandıktan sonra ağrım geçti ve kanama durdu. Şu an günde bir kere fitil olarak kullanıyorum. Bence fitil olarak kullanın daha etkili. Ağızdan aldığınızda mide bulantısı ve baş dönmesi yapıyor.
buseguzel21 Yagmurinal anladım teşekkür ederim umarım bendede ise yarar bendede kese etrafı kanlı dağınık kese düşük riski var
Bebisannneessi buseguzel21 iki kere kanamam oldu, ilk kanamamda progestan verdi doktor onla idare ettik bir süre sonra progestan bitince tekrar kanamam oldu sonra yine başladık, onun sayesinde tutundu bence benim bebeğim
buseguzel21 ikidelibirkedibirbebek birkaç doktora gittim hepsi aynı seyi söylüyor ilacı nasıl kullanacağımı söylemedi
buseguzel21 happy-26 anladım teşekkür ederim benimde ilk bebeğim Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah herkese sifa versin
Aleyunll buseguzel21 ben 3 ay kadar kullandım kanamam olduğu için ama şimdi çok şükür herşey yolunda bırakalı da çok oldu umarım seninki de biran önce geçer.
tulay-01 buseguzel21 ben agızdan alırken cok kötu oldım halsızlestım sureklı uyku halındeydım lekelenmede devam eduyırdh doktorumla konustum vajınadan al dedı hem daha etkılı olur dedı gercektende öyle oldu sız doktorunuzla konusun ona göre vajinal alın