Freyan buseguzel21 Hiç ise yaramaz mı bebeği tutan o.Ben en başından beri kullanıyorum önceden dusugum olduğu için dr hemen başlattı zsten ilk donem çok ağrılı sancılı oldu ara ara kanamalar oldu hep fıtıl durdurdu ama sürekli kullandım hiç aksatmadim. Kanama olsa da ise yaramıyor demedim surekli kullanım gerektiryor çünkü
Nisanyagmurum Düşük geçmişim ve kanamam olduğu için önce ağızdan aldım ama resmen sarhoş gibiydim🤭 şimdi fitil olarak kullanıyorum kanamam kesildi sadece vanjina dış kisminda karincalanma yapıyor neden bilmiyorum
buseguzel21 Nisanyagmurum bende bugün aldım ilk öğlen aldıktan bi süre sonra başım dönmeye başladı bende sanki sarhoş gibiydim elim ayağım vücudum gevşedi sonra uzandım uyuya kalmışım ağızdan alınınca çok değişik gece alttan aldım
ipekcim buseguzel21 ağızdan almanızı önermem asla. Aşırı tansiyon düşüklüğü yapıyor.. fitil olarak kullanıyorum bende. 32 haftaya kadar kullanım önerdi
buseguzel21 ipekcim tamam bende daha öyle yapıcam teşekkür ederim benim tansiyonum normaldede çok düşük zaten
AylaMete Benim de 6. 7. haftada bi kanamam oldu. Ama kanama olmadan once ben bu ilaca baslamistim. Ilk gebeligim doktor nolur nolmaz vermisti. Sonra kanama olunca ignesini de verdi. Igne bitti baslarda ilaci agizdan aliyordum ama suan fitil olarak kullaniyorum. Yeni doktorum bu sekilde daha etkili oldugunu soyledi. Suan hamdolsun bi riskim yok ama kullanmaya devam edecegim bir sure daha.
Sevgi22 @buseguzel21 aynı benımde öyle oldu 29 nısandı son adet tarıhım geç döllenme olmuş pazartesi gittim vajınal ultrasonla bebegı gördü kalp atısı duyamadım kese bozuk cuma gel yoksa kürtaj yapıcam dedi bugün başka doktora gittim kalp atısını duydum kerede kanama alanları varmıs o yüzden öyleymiş doktor progestan fitil verdi sabah akşam kullanıcam canını sıkma bide doktorunu degıstır her doktor bır olmuyo
buseguzel21 Sevgi22 tamam çok teşekkür ederim Allah sizede sifa versin sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Aliyee96 Bende 6+5 haftalığım benimde kanamam var doktor ağızdan ilaç gibu kullan dedi 5 gündür içiyorum, hala var kahverengi lekelenmem, bilemedim şimdi fitil olarak daha mı etkiliymiş?😐
buseguzel21 Aliyee96 evet fitil olarak daha etkiliymis ağızdan alınca miğde asidinin etkisini azalttığı düşünülüyor bende daha alttan alıcam
Aliyee96 buseguzel21 bana daha ağızdan içmemi söyledi doktor. Bilemedim) bir fahaki sefere gitdiğimde sorucam ama mutlaka.
Myasminn buseguzel21 5.haftamdan beri kullanıyorum şu an 14 haftalığız. Kanama alanı için vermişlerdi şükür küçüldü ama yok olmadı henüz.
Ebruuugunes buseguzel21 7 haftalık yarın olucam kesenin yanında kanama oldugu icin hem igne hem hap kullanıyorum
Busraaa1014 Myasminn Benim iki düşüğüm var öncesinde o yüzden günde 3 defa kullanıyorum 4 haftadır baya çok geldi benimki şimdi
e_blue_sky_a Ebruli_08 benim 1 düşüğüm var ikidelibirkedibirbebek benim de 1düşüğüm var. Bir düşük olunca genetik ya da pıhtılaşma testi yapmadık. Kromozal anomali olmuştur deliler. Bayram sonrası doktoruma gidicem. Ben de sorayım mı acaba önlem olarak progesteron ya da pıhtılaşma için ne öneriyorlar siz hiç asprin kullandınız mı?
ikidelibirkedibirbebek e_blue_sky_a İstanbul’da çok iyi dedikleri özel bir hastaneye gittik şuan adını hatırlayamıyorum.Oradaki doktora sebebi ne olabilir bir daha yaşamamak için ne yapalım? Ne gibi testler önerirsiniz dedim? 3.düşük olursa Allah korusun o zaman çocuktan alınacak örnekle yapılan bir test var ondan tam sonuç alırsınız dedi.Düşükten 5 ay sonra hamile kaldım.Doktora önceki düşüklerimden bahsettim.Kalp atışını duyar duymaz progestana başlayalım dedi.Zaten kullanılacak çok da bir alternatif olmadığını söyledi.32. Haftaya kadar kullanacağım.Aspirin falan hiç kullanmadım.Siz kaç haftalık hamilesiniz?İlk kontrol mü olacak? Eğer öyleyse bence doktorunuza sorun kullanmalı mıyım diye