buseguzel21 doktorunuzun iyi bir doktor olduğundan eminseniz ne dediyse uygulayın fitil olarak dediyse fitil ağızdan dediyse ağızdan alın.Hatta bir başka doktora daha gidin kafanız karışıksa.Benim önceki düşüklerimde doktorlar işinin ehli değilmiş onu gördüm.Şimdi çok iyi bir doktora denk geldik.Herhangi bir sıkıntıda ne yapmam gerektiğini oturup neredeyse bir saat anlatıyor.O ne derse öyle yaptım bir sıkıntı yaşamadık şükürler olsun