Yagmure ay sorma bende öyle valla. Aden Liya, eflin ve mihra isimlerini beğendik eşimle. Adenin anlamı internette ki gibi değilmiş buradan bir kullanıcı 3 hocaya sormuş önermemiş hocalar Adenden öylelikle vazgeçtik. Aynı şey eflindede başıma geldi 😅 şu an hoşumuza gidip sıkıntı çıkmayan tek isim mihra 😂😂 22. Haftadayım bu gidişle kırkıncı haftada karar vericem sanırım 😅