Perihanozdmr Em16 Asel kızım olursa Asel koymayı düşünüyorum suan cinsiyet öğrenemedik 22+5 iz saklıyor kendini doktor yapısı kıza benziyor dedi ama emin değiliz 😍😂
Runadref Em16 bizim de kızımız oluyor 😍 Babasıyla Asya ismine karar verdik diğer düşündüğümüz isimler Gökçen, Beren, Ahu, Ela ve Mihra isimleriydi 🌸
Esra_tunc Bende kızıma Berra ismini vereceğim Allah nasip ederse 💕bolluk bereket getiren anlamı ni yaşıyor Kur’an da da temize çıkarılan olarak geçiyor. İnşallah hepimize sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin 🤲
Suna-23 Em16 Benimde kızım olursa (9+2) günsu olcak inşallah eşim ve bnm ismimin ilk heceleri Anlamıda :saf dürst ve temiz insan demek 🥲