Mucizem-1 Asel koyucaz ama Aselin yanına güzel bir isim arıyorum kızlar önerilerinize açığımm Almira çok hoşuma gidiyor ama kararsızım
Betuldemir06 Mucizem-1 ben de en başından beri kızım olursa almira diyordum hayırlısıyla almiram geliyor inşallah 😍😍🧿
Snmbltt Benimde kızım olacak Allah nasip ederse duru koyacağız ama ikinci ismine henüz karar veremedik
Melegimannesi Benimde kızım oluyor 34. Haftamdayim İpek koydum . İpekler çok narin kibar oluyorlar isimleri gibi ipek gibi🥰😍
Em16 Melegimannesi benimde çok hoşuma gidiyor o isimler ya. İpek, inci, duru, doğa 🤤bayılıyorum bu isimlere
Gebes66 Em16 Nisa Feyza Cemre Azra İsimlerini seviyorum birde kaynana adı olmasa koyacağım isim 😅😅🤭 Elif Ada
Yenibirannee Merve171214 benim kızımın ismi de Elisa Elif.. gerçekten aşık olarak koyduk ismini. Şimdi 2. Kızım geliyor ona da Alya ismini koyacağız kismetse 🥰
Merve171214 Yenibirannee Allah bağışlasın inşallah 🩷 sağlıkla gelsin 🩷 kızınız karakter olarak nasıl acaba Elisa isminde hiç tanıdığım yok ama karakter olarak nasıl oluyor merak ediyorum 🥰
Em16 Biyolog-anne canım bende en başta Aden Liya istiyordum. Burada belirtmiştim bir kullanıcı Aden isminin internetteki gibi olmadığını kendilerinin 3 hocaya sorduklarını ve 3 ününde önermediğini söyledi. Sende bi araştır olmadı
Yenibirannee Merve171214 aşırı dilli 😅 suan daha tam 2 yas olmamasina rağmen 4 kelimeli cümleler kurabiliyor. Cok merakli herseyi kesfetmek istiyor ve inatçı ama yetistirmekte önemli tabiki 🥰
Munisen Rabbim herkese sağlıklı hayırlı evlatlar versin. Allahın izniyle kızımız olcak. Ecrin koycaz ismini göbek adı da Aden olucak. ❤️