Mochi Em16 bizimde kızımız olacak eşim Gökçe istiyor ben Eliz yada Beren diyorum tek isim koymak istiyoruz henüz ortak bir karar veremedik☺️
TubaEraslan Tuba0202 birbirne uysun diye böyle tuhaf isim de biraz üzücü değil mi ya aksa daha güzellerini bulursunuz bence . Anlamına bakmadam yorum yaptım ama ağızda duruşu iyi değil diye beğenmedim ondan yorum yaptım sakın kızmayın bana 🥺
Cigdemtrnn Aysegul57 tasavvufi anlamında var. Hakikati arayan aşk demek. Ayrıca cennet şarabıda var. İlla içki anlamında bakmamak lazım bence❤️
Nefesim9 Em16 19 haftalık hamileyim ve kızım olucak inş ilk bebeğim çok güzel bir duygu o kadar çok seviyorum ki kızımı anlatamam 🙏💗 adına Nefes İpek koydum 🌸 Bir an önce doğsun istiyorum 🙏🧿
Sehrazatt Em16 Allahım nasip ederse benim de kızım olacak inşallah ismini Hümeyra koyacağız 🩷 sağlıkla kavuşalım evlatlarımıza inşallah 🌸
Yahyasaliha Sehrazatt bende o isim için çok kararsizim sağlıkla gelsinler İnsaAllah siz nasıl karar verdiniz :)