Arasmom_ kan vermişmiydib o dönem 11. Gününde aslında bende gitmek istiyorum ama korkuyorum artış olmaz hayal kırıklıgı olur diye 14. Güne kadar böyle kast testle kontrol etmek istiyorum hep hayalini kurmuştum bu iğneyi vurulduktan sonra böyle erken öğrenebilmiyim diye umut oldu içime