K-1997 tatlibebegim_ bende aldım valla 20 li biterse bitsin zaten her türlü olumsuz sonuç üzecek öyle yada böyle ben test yapınca rahat hissediyorum kendimi eczaneden alsak daha pahalı
K-1997 tatlibebegim_ hayal kırıklıgına uğrarım diye gördün mü sayfamda var testlerim son iki tanesi bugün yaptım
K-1997 tatlibebegim_ yarın sabah biraz daha koyulaşırsa teste gidicem nasipse inşallah rabbim nasip etmiştir
tatlibebegim_ K-1997 ediyom valla isteyen herkese nasip olur inşallah dualarımdasın bende bu süreçlerden geçtim seni çok iyi anlıyorum nasipte varsa her türlü olcak inşallah 💖
K-1997 tatlibebegim_ evet zaten hep öyle morel veriyorum kendime rabbim nasip ettiyse olucak yoksa çarede yok
K-1997 tatlibebegim_ kan verdim canım hayırlısıyla beklemedeyim sağlık ocağında verdim yarın bellinolucak
K-1997 tatlibebegim_ hastanemiz ful dolu sadece mhrs den randevu kabul ediyorlar oda hep bi hafta sonraya vardı randevu
tatlibebegim_ K-1997 hadi ya neyse beklemesi heyecanlı olur inşallah pozitif sonuçları görürsün Allahın izniyle 💖
K-1997 tatlibebegim_ inşallah kuzum çok sakinim şaşırıyorum şuan sakinliğime alakanda görmeden sevinmek istemiyorum