Hgmom1 bende aynı senın gibi igneyle hamile kaldım 15.gün pozıtıf cıktı elim ayagım titrememişti beş ay ugraşmıştım doktora gide gele,ama iki gün önce nedensız kalbı durdu ve kaybettim,inşallah sen sağ salim alırsın,ögrenene kdar sitres sıkıntı yapma hep pozitif ol inşallah sonucun güzel gelirse çok çok iyi beslen ve hep en ufak bıseyınde doktorunla görüş,sürekli yaz,ilk zamanlar çok kasık agrısı çekiyosun,benımki üç hafta karnımda ölüymüş ve ben hiç hissetmedim çok dikkat edin dua edin bizlerede rabbıme sıgının en iysi için🙏🏻