Aytac27-07 Eymen-123 Evet maalesef internet öyle😐zaren bazı doktorlar da diyor internetye yazılanlara güvenmeyin diye
dolunayes Eymen-123 benimde ilk valla ama doktor isinamazsan zor valla iyilerle karsilastirsin rabbim
sekerparemm Mervelina 5+3 de gözükmedi canım ve 7+2 de sadece kese vardı bebek yoktu sen düşün 9 haftalıkken bebeği ve kalbini duyduk
yesilkelebek Mervelina bende bugün gittim tahmini 5 haftalık dedi doktor kese var yolk var ama embriyo yok 10 gün sonraya kontrol verdi tekrar
Sbyrktrml Mervelina bende hamileliğimi 5. Haftada öğrenmiştim beta 103 tü 1 hafta sonra doktor baktı keseyi göremedi beta 2348 falandı alttan muayene olduğumda gayet kese görünüyordu tabii ki farklı bir doktora gitmiştim.
Ebru-29 Sbyrktrml alttan hemen nasıl kabul ediyorsunuz ben çok korkuyorum ve tiksindirici geliyor 🥹neyle bakıyor
yinehamile Mervelina ben ikinci hamileliğim de keseyi 7. Haftada gördüm, ilkinde ise 6. Haftada görmüştüm