Mervelina Bende 5 haftalıkken gitmiştim betam aynı sizin civarınızdaydı doktor 4-5 dakika baktı göremedi tam haftaya gel diyecektiki muayene bitti diye kendimi rahat bıraktım farketmeden sıkmışım kendimi. O anda çıktı kesecik 🥰 Korkmayın. 1 hafta sonra kalp atışı için gittim bu sefer karından hiç bişey gözükmüyodu kesem dahi yoktu aşırı korktum. Vajinal baktılar duydum bebeğimin kalp atışını. Yani olabiliyor , yeni hastaneydi bide ultrasonları son sistem. Daha eski ultrasonlarda hiç gözükmezdi bebeğim . Sizde endişe etmeyin bayram sonrası gidin kalp atışıyla herşeyiyle görürsünüz İnşallah ❤️