Sevgilv _Anonimdenim ayyy ederim ki hepinizi çok öpüyorum hepinizden Allah razı olsun inşallah Rabbim hepimizin dualarını kabul etsin yüzümüzü güldürsün inşallah 🙏
Sevgilv Mericico ayyyy inşallah Allah dediğinizi yazsın inşallah bekliyorum henüz şu saat oldu gözümü kırpmadım sonucu çıkmadı e-nabız’dayım
NurselenKutlu28 İnşAllah hayırlı sonuçlar alırsın poliklinik olduğu için sabah çıkar diğe düşünüyorum
Sevgilv NurselenKutlu28 öyle görünüyor hayırlısıyla inşallah 🙏 sağlıkla Allah hepimizin gönlündekini nasip etsin inşallah 🙏 Aminnn
Sevgilv Yok beynim yandı hem heyecandan hemde uykusuzluktan gözlerim yanıyor şu anda aradım öğleden sonra çıkarmış
Sevgilv Edaerdem5203 yok şaka gibi halen bekliyorum uykusuz bir gece geçirdim tövbeler bir daha yaptırmam oralarda bu nasıl bir şeydir anlamadım koca bir gün geçti halen sisteme geçmedi sonuçlarım
Aslan10 Sevgilv acilde yaptirdiysan sisteme çok geç düşüyor gidip alman lazım sonucu benim öyle 3 gün sorna sisteme düştü
Sevgilv Aslan10 yok acil değil poliklinik var yakınımda orada dün bu saatlerde kan verdim bu saat oldu daha sonuç yok sistemde acilde yaptırmıştım daha önce bir saat içinde sonuçlarım çıkmıştı