Sevgilv Aslan10 yok acil değil poliklinik var yakınımda orada dün bu saatlerde kan verdim bu saat oldu daha sonuç yok sistemde acilde yaptırmıştım daha önce bir saat içinde sonuçlarım çıkmıştı
Sevgilv YigitPoyrazMomm çoook çok sağolun eksik olmayın sizde 🌸Allah razı olsun hepinizden Rabbim hepimizin dualarını kabul etsin inşallah 🤲
Sevgilv YigitPoyrazMomm bir de beni düşün imtihan gibi sabrımı sınanıyor şaka olsa böylesi fazla 24 saati aştı bir sonucu sistemde görememek🤷🏻♀️
YigitPoyrazMomm Sevgilv Rabbim geciktiriyorsa güzelleştiriyor demektir sıkma canını kuzum en kısa zamanda sanada bekleyen herkese nasip etsin inşallah herşeyin zamanı vardır belki ve bir gün kapını çalacak🤗🌸
S68 Sevgilv hiç sorma canım benim de aynı ama aşırı bulanıyorum bir iki damla da kan geldi istifra ederken yarın dahiliyeye gidicem darısı diğer aylara canım benim
Edaerdem5203 Sevgilv olsun üzme kendini daha uzun bir yol var elbet rabbim nasip eder umutsuzluk yok iyi düşünüyoruz pozitif oluyoruz :)