Bebegimmm Moon haftanız dolduğunda sancı esnasında bakarak doğumun gerçekleşmesinin uygunluğuna karar veriyorlarmış bildiğim kadarıyla. Her doktor kendi eğitimine göre daha iyi bilir ama bencede önceden belirlemek daha garanti boşa sancı çekilmez en azından 😊
Sinemm Rabiaeslem yok cnm 28 haftada baş aşağı dönmüştü 36 haftada kanala girmeye başlamış yani normali bekliyoruz bakalım hayırlısı 😉
Senayuzuntass Bizde 37+3 olcaz yarın karnimda bebeğin toplanması dışında bir şey yok henüz yarın kontrolüm var çayi muayenisi de yapılmadı belki yarın yapılır 😉
Sinemm Moon her doktor bakmıyor aynen benimki alttan bakmıştı ama çatı muayenesi değil bu yeterli dedi uygun rahmin dedi bakalım ne olcak ama normalde de şancı olunca bakarız demişti
Seydaeksi Anneolyrmbn bende öyleyim sürekli ağrım var sezaryen olcam haftaya günümü doldurayım da yatıyorum hep kalkınca hemen başlıyor sancılarım
crnmr Seydaeksi bende sürekli yatıyodum dün ne olduysa birden sancılarım arttı rahimde herhangi bir açılma yok önümüzdeki hafta sezeryan deniliyordu şuan hastanede yatıyorum sürekli nst çekiliyor serum veriyolar
Piinnaar 37+4 benimde kizlar dun doguruodum nerdeyse 🙈 nst de sancim vardi biraz daha beklemesi lazim bakalim beklerse ins
MinikAdam Kızlar birşey soracağım? Ultrason da bebeğin kanala girip girmediği belli oluyor mu yoksa çatı muayenesi mi yapması lazım? girse de her doktor bunu annelere söylüyor mu acaba ? 🤔 cevap verirseniz çok sevinirim. Teşekkürler 😊
Sinemm MinikAdam benim ultrasonda söyledi bebek kanala girmeye başlamış diye cnm her doktor söyler tabi yani söylemesi gerek 🙂
Aysetugbak Anneolyrmbn bugün çatı muayenesi oldum canım 1cm açılmam varmış yürüyorum sürekli inşallah normal Doğum olacak sanırım 37+2
Aysetugbak Anneolyrmbn bugün çatı muayenesi oldum canım 1cm açılmam varmış yürüyorum sürekli inşallah normal Doğum olacak sanırım 37+2
Anneolyrmbn Aysetugbak 37+3 benim de. Henüz çatı muayenesi yapılmadı. Geçen gün nst girdim bişey çıkmadı. Doktor da bu saatten sonra bekleme zamanı dedi. Ama sabretmek çok zor. Artık doğsun istiyorum 🤗
Hbb 37+3 üm Benim bebeğimin boynuna 2 defa kordon dolanmış ptesi sezaryanla alıncak Allah nasip ederse çok stresli geçiyor şu kordon yüzünden devamlı yaşıyormu diye kontrol etmekten psikolojim bozuldu
Aysetugbak Hbb Canım korkma Allah’ın izniyle gelir dünyaya Bende annemin karnında dolanmışım kordona hemde çok Doğum zamanı farketmişler herşey Allah’dan inşallah kucağına alacağın o günü düşün minnoş mu minnoş mis kokulu evladın 😇😇😍😍😍
Hbb 1 aydır böyle kordon boynunda geçirdim tek avuntum onu kucağıma aldığımdaki duygu Allah hepimizi sağ Salim bebişlerimize kavuştursun