Seydaeksi Anneolyrmbn haftaya doğuruyorum inşallah 😃 günler berbat geçiyor ağrılı sancılı her şey var😃
Anneolyrmbn Seydaeksi sezaryen mi olucak doğumun kuzum? Ağrılar bende de var ama nstde bişey çıkmadı. Tuhaf bişey. Belim bacak aram kasıklarım çok ağrıyor 😟
Seydaeksi Anneolyrmbn bende öyleyim sürekli ağrım var sezaryen olcam haftaya günümü doldurayım da yatıyorum hep kalkınca hemen başlıyor sancılarım
Seydaeksi Anneolyrmbn evet canım sezaryen olcak😊 olur artık bu ağrılar ama işitmemeye çalış azıcık çorapsız durayım anında deli gibi ağrılarım çıkıyor benim
Nil Anneolyrmbn bende 37+3 teyim benimde sancılarım var ama nstde hic sancı cıkmıyo anlamadım bende 😀
Shnern 39 oldum bugun az sancim vardi kontrolumde vardi sancim min cikti bakalim dogum ne zaman olur ?
TubAsel 37+1 haftalığız eklem ağrılarım ve gece uykusuzluğu beni mahvediyor. Ayın 18nde kontrolümüz var çatı muayenesi yapılacak. Bakalım neler olacak 🤦🏻♀️
Gzdylcn Moon bana bu hafta yapıldı. Eğer bu hafta gitmediyseniz haftaya yapabılır 🙂 sancı cıkıyor mu nst de ?
Bebegimmm Moon bazı doktorlar hiç yapmıyomuş bazılarıda 37 38. Haftalarda yapıyor. Benim doktorum yarınki muayenemde yapacak işte biraz tedirginimde nasıl olacak diye 🙈
Gzdylcn Bebegimmm tedirgin olmayın korkulacak bir sey yok 🙂 hafif bi ağrı oluyor tabi ama abartılacak derecede değil 🙂
Bebegimmm Moon haftanız dolduğunda sancı esnasında bakarak doğumun gerçekleşmesinin uygunluğuna karar veriyorlarmış bildiğim kadarıyla. Her doktor kendi eğitimine göre daha iyi bilir ama bencede önceden belirlemek daha garanti boşa sancı çekilmez en azından 😊
Sinemm Moon her doktor bakmıyor aynen benimki alttan bakmıştı ama çatı muayenesi değil bu yeterli dedi uygun rahmin dedi bakalım ne olcak ama normalde de şancı olunca bakarız demişti