Kurabiyeannesi bende kendi izlediğim yolu yazayım, bende yaptırmak istemiyorum yüklemeyi ve zaten zamanıda geçmek üzere 27+6 dayım . Etrafımda yükleme sonrasında beklerken içeceği geri çıkartan ve içtiğiyle kalan bir sürü arkadaşım var hatta bayılanda var. Bunlardan bebeğin etkilenmemesi olası mı bence değil. Genetikte olup kendi gebeliğinde şeker çıkmayanlarda var, ama bunlar kişiden kişiye değişiklik gösteren şeyler tabikide. İlk önce bir sağlık ocağında açlık yokluk kan şekerinize baktırın orda zaten şekeriniz yüksekse yüksek çıkıyor . Benim tokluk kan şekerim yüksek çıktı ve doktor yükleme yaptır ozaman sen dedi ama ben yaptırmak istemediğimi belirtince de 3 hafta diyet yapmamı sonra tekrar açlık tokluk baktırmamı istedi. Eğer ki doktorum çok yüksek değerin ve riskli yükleme yaptırman şart insülin iğnesi kullanman gerekebilir vs deseydi ozaman yaptırırdım yüklemeyi çünkü çok yüksek olduğu durumlarda diyetle düşmeyebiliyormuş ve gebelik şekeri ciddiye alınmalı diye düşünüyorum. Sizde en azından izleyeceğiniz yolu görebilmek adına ilk önce bi açlık tokluk baktırıp ona göre karar verebilirsiniz. Aksi halde sizde sürekli stres halinde olursunuz bence kafanızda hep bi endişe olur. Açlık tokluk sonucunuzu doktorunuzla paylaşın sonrasında artık doktorunuz ne derse ona uyun derim. Allah’ım hepimize evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza alabilmeyi nasip etsin inşallah 🤲🏻