Şeker testi tedavi için değildir şekerinizin olduğuna kesinlik kazanması içindir. Aç karna direkt bebeğe geçen bişey. şu bir baklavayla kolayla eşdeğer diyen insanlar neyin kafasında (kendileri yaparken kusuyorlar, şekerleri eskisinden daha yüksek cıkıyor, yada bebeklerinde şeker çıkıyor, yada bebekler de düşük felç vb oluyor). Bu içilen şey glikoz . Ve aç karna … Ve sabah…Ve hamileyken… Ve şekeri olan bir kadına… doktor bir anda şeker yüklemesi yapınca tabiki şekeri yüksek cıkar.
Madem gercekten şekeriniz var diyet uygulayacaksınız. Diyet uygulamanız lazım. Zaten testten sonrada doktor diyeti önerecek.
Siz en başından önleminizi diyetle alın. Testi yapmayın. Zaten kendinizden şüpheliyseniz. En mantıklısı diyet yapmak şekerden uzak durmak.