Gizem04 1melekannesi3858 Doktorumun söylediği kadarıyla onunla bakınabiliyormuş doğru sonuç verdiğini düşünüyorum yoksa rahat rahat eve gönderilmezdim diye düşünüyorum
1melekannesi3858 Gizem04 aynen öyle bende aynı şekil canim yatış vermişlerdi o test yapıldı ama benim bebeğimin suyu az değil benim iç çamaşır islanmisti suyum geldi sandım.megerse su değilmiş dün taburcu oldim
Gizem04 1melekannesi3858 Benimde iç çamaşırım da sürekli ıslaıklık oluyo bende ilk öyle şüphelendim ama gelmediğini söyledi. Enfeksiyondan iltihaptan oluyo o sanırım
1melekannesi3858 Gizem04 bende enfeksiyon da yok canim ama yinede terliyorum galiba 9ndan birazda kiloluyum ben 68 ile kaldım.simd 74 falandır muhtemelen
Gizem04 Tugbavepamuguuu Katı meyve sıkacağım varsa evde kendin sıkabilirsin eğer yoksa meyve sıkan yerler var oralardan alabilirsin ben öyle yapıyorum